ساخت نام برند زيبا ، جذاب و متفاوت

ساخت نام برند زيبا جذب و متفاوت نياز به دانش و مهارتي دارد كه مبتني بر استراتژي مديريت برند است. در اين مقاله قصد داريم تا به موارد زير پاسخ دهيم :

 

نام برند چيست ؟

نام برند يا نام تجاري عبارت است كه تمام آنچه يك شركت مي‌تواند داشته باشد. برند ، دارايي يك شركت است. اما بايد بدانيد كه نام برند از نام شركت متفاوت است. مثلا شركت “ارتباطات تأمين شمس نوين” مالك برند ” رايتل” است.

نام برند مي‌تواند زمينه مناسبي براي توسعه كسب‌وكار و ايجاد برند زيرمجموعه Sub-Brand باشد . زماني كه نام انتخاب و در بازار منتشر شد ، عملا تغيير آن يك خرابكاري بزرگ محسوب مي‌شود كه هزينه بسيار در پي خواهد داشت ، پس نام برند بايد از ابتدا به درستي انتخاب شده باشد. براي ساخت برند زيبا ، جذاب و متفاوت براي محصولات و خدمات خود مي‌توانيد از مشاوره حرفه‌اي برند ما استفاده نماييد و يا از مطالب متفاوت سايت ما بهره ببريد تا در مسير ساخت نام برند گام‌هاي منطقي و صحيح برداريد. با تركيب مناسب استعدادها، خلاقيت و صبر، ممكن است بتوانيد نام‌هايي كه شما دنبال آن هستيد را پيدا نماييد.

با اين حال، آنچه ممكن است اين كار در ابتدا آسان به نظر آيد اما به سرعت به  عملي فوق‌العاده چالش‌برانگيز تبديل مي‌شود. محدوديت‌هايي بسيار وجود دارد مانند پيدا كردن نام برند منحصربه‌فرد با دامنه com قابل ثبت ، انتخاب‌هاي شما را محدود مي‌كند و شما را مجبور مي‌كند دامنه تخيلات خود را گسترش دهيد – احتمالا فراتر از زمان و توانايي‌هاي خلاقانه خويش.

 

  • چه موقع بايد فرايند انتخاب نام برند آغاز شد ؟

  1. يك كسب‌وكار جديد آغاز نموده‌ايد و نياز به نام ؛ لوگو و وب‌سايت داريد.
  2. يك محصول جديد را توليد و به اسم و لوگو نياز داريد.
  3. نام برند موجود شما به هيچ عنوان براي هويت و كسب‌وكار شما مناسب نيست و نياز به برندينگ مجدد داريد.
  4. نياز به تغيير نام برند به علت تعارض به وجود آمدن تعارض در خصوص تريد مارك ( علامت تجاري ).
  5. نام تجاري داراي ارتباطات مفهومي منفي در بازار جديدي است كه در حال كار هستيم.
  6. نام تجاري موجب گمراهي مشتريان مي‌شود.
  7. شركت در مرحله ادغام است.

شما به دلايل متفاوتي ممكن است كه فرايند ساخت برند را شروع نماييد ، اما همه اين‌ها آنان ريشه در دو عنوان اساسي دارد :

  • شما يك كسب‌وكار جديد را آغاز نموده و نياز به يك نام برند داريد
  • شما نام برند موجود را مي‌خواهيد تغيير دهيد

دليل شروع فرايند ساخت نام برند ، مهم نيست – مهم اين است كه شما يك نام جديد نياز داريد و انتخاب اين نام هم سخت است.

 

  • هنگامي كه نام برندي را مي‌شنوم ، مي‌خواهم آن را تشخيص دهم.

شايد اين بزرگ‌ترين افسانه پيرامون نام‌گذاري است. غالب مردم بيان مي‌كنند كه با شنيدن يك باره يك نام در خصوص آن مي‌توانند تصميم گيرند ، كه اين كاملا نادر است. در واقع نام‌هاي خوب ، استراتژيك هستند و نياز به آزمودن و اثبات دارند. بنابراين هنگامي‌كه شما نام يك شركت جديد ، خدمت جديد يا محصولي جديد را انتخاب مي‌نماييد – قوانين همچنان يكسان است.

ادامه :  

ساخت نام برند زيبا


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ برند ,نياز ,ساخت ,شركت ,متفاوت ,داريد ,برند زيبا ,برند موجود ,فرايند ساخت ,نياز داريد ,كسب‌وكار جديد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مای تلگرام بیا برا خرید Death Hack پست کده دانلود کلیپ جدید کولی بالی اخبار جدید نیو بی تخفیف ویژه