آميخته بازاریابی ( آمیزه بازاريابی ) 21P's of Marketing Mix

 

آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست ؟

آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix از مهمترین مفاهیم بازاریابی استبازاریابان حرفه‌ای و متخصصین از آن برای تعیین استراتژی بازاریابی در جهت  جذب و حفظ مشتری استفاده می‌نمایند . آمیخته بازاریابی از عواملی تشکیل شده است که در کنترل مدیریت هستند. دو مفهوم از معروف‌ترین این مفاهیم  4P's و 7P's است.

4 P's (Product Marketing Mix): Product , Price , Place , Promotion .

7 P's (Service Marketing Mix): Place , Price , Promotion , People , Process , Physical Environment , Product .

آميخته بازاریابی ( آمیزه بازاريابی ) 21P's of Marketing Mix

در تحلیل استراتژیک ، معمولاً 4P's را برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصول و 7P's برای شرکت‌های خدماتی معرفی می‌نمایند.

1- محصول Product

باارزش‌ترین چیزی است که به مشتری ارائه می‌گردد اما لزوماً، این محصول، ملموس نیست. اساساً یک شرکت یا یک محصول جدید معرفی و یا محصول کنونی خود را توسعه می‌دهد. شامل : کیفیت، مشخصات و ویژگی‌ها، سبک، برندینگ ، وارانتی، خدمات پس از .


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بازاریابی ,marketing ,مشاوره ,محصول ,product ,آمیزه ,بازاریابی آمیزه ,بازاریابی marketing ,آمیخته بازاریابی ,آمیزه بازاريابی ,آميخته بازاریابی ,بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوتوس شرق آزانس مسافرتی صبرم سر اومد پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اشراف / ESHRAF اسپید تخفیف ویژه فقط برای امروز آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی هیپ هاپ ریج دانلود بروز ترین ترینر ها