از دست دادن مشتری

از دست رفتن مشتری یکی از مشکلات بزرگ شرکتهاستاگر از هر فردی در بازار در خصوص بدترین مشتری‌اش، سوال نمایید ، حتما به سختی یک مشتری را به یاد می‌آورد. حال اگر در خصوص بهترین مشتری بپرسید، حتما به زمانی برای فکر کردن نیاز دارد. این یک مشکل بزرگ است که مدیران ، مشتریان خود را فراموش می‌نمایند، حال‌آنکه مشتری بزرگ‌ترین حامی کسب‌وکار است. مشتری دوست دارد که همیشه در مورد یک برند مثبت باشند و موفقیت سازمان را ببینند، البته اگر استراتژی‌های بازاریابی شرکت بگذارد.

از دست رفتن مشتری راه برای جلوگیری از رفتن مشتری

 پیدا کردن راهی برای کاهش نرخ از دست رفتن مشتری واقعا یک دغدغه و چالش بزرگ است.نتایج تحقیقات global marketers’ told CMO council نشان داده که از دست رفتن مشتری بر روی کسب‌وکار اثر بسیاری مهمی خواهد داشت :

  • از دست رفتن مشتری ، موجب تضعیف ۵۹% عملکرد در حوزه کسب درامد خواهد شد.
  • از دست رفتن مشتری ، سوددهی را تا ۳۹ درصد کاهش خواهد داد.
  • از دست رفتن مشتری ، هزینه‌های بازاریابی را تا ۳۶% افزایش خواهد داد.

 در حدود ۶۷% پاسخ‌دهندگان این تحقیق متذکر شدند که اغلب شرکت‌ها هیچ برنامه‌ای برای مشتریان خاموش یا ازدست‌رفته ندارند. اگر بگویم هیچ شرکتی در دنیا وجود ندارد که مشتری از دست ندهد ، مطمئن باشید که غلو نکرده‌ام. زیرا از دست رفتن مشتری برای تمام شرکت‌هاست ، اما شرکت‌ها به روش‌های گوناگونی با آن برخورد می‌نمایند :

از دست رفتن مشتری : ۱۰ علت اصلی از دست رفتن مشتری


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ مشتری ,رفتن ,مشاوره ,رفتن مشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سریال ها/خبرها/ورزشی باگ عصر پادشاهان _ ڪِلاویــه شـᓄـارهـ 88 _ ایرونی مد | مدل لباس و الگوی لباس paytonrjpb32 Tapak علـــــم روز پایا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش و دانلود مانگا MANGA