زبان بدن در و ندگی حرفه‌ای

زبان بدن در و ندگی را می‌توان با نقش آب در موتور خودرو مقایسه نمود. نده تا شروع به نکرده ، نیاز به زبان بدن Body Language ندارد ، اما اگر زبان بدن نده مناسب نباشد، به محض شروع فرایند مذاکره ، هر لحظه که می‌گذرد احتمال از دست رفتن مشتری بیشتر و بیشتر می‌شود.

در این مقاله مطالبی را خواهید خواند که در سایر مقالات مرتبط با زبان بدن و  ، چنین مطالبی وجود نخواهد داشت. زیرا این مقاله ، نتیجه سال‌ها تحقیق و تجربه من در حوزه زبان بدن است. درک زبان بدن به شما این توانایی را می‌دهد که احساسات فردی که با آن در ارتباط هستید را به درستی تحلیل نمایید .

شاید شما نده نباشید و فکر کنید که این مقاله به کار شما نمی‌آید ، اما این یک اشتباه رایج است. یادتان باشد برای اینکه در کسب‌وکار و یا زندگی شخصی خود موفق باشید باید بتوانید داشته‌های وجودی خود را به دیگران به درستی بید . ما در تیم مشاوران مدیریت ایران همیشه به نیروهای انسانی سازمان‌هایی که تحت آموزش ما هستند ؛ این نکته را گوش زد می‌کنیم که همه آدم‌ها نده هستند ، فقط محصولات و خدماتشان متفاوت است.

برای مثال زمانی که برای شغل منشی‌گری باید در جلسه مصاحبه شرکت نمایید، باید بتوانید توانایی و مهارت‌های شخصی خود را به فرد مصاحبه‌کننده بید. پس زبان بدن در هر چیزی ، مادی یا غیر مادی کامل موثر است.

نقش زبان بدن در  حرفه‌ای body language in sales

حالت‌های زبان بدن در

در قسمت به تفسیر حالت‌های زبان بدن در میپردازیم و همانطور که پیشتر هم توضیح دادیم ، شامل هر نوع برقرار ارتباط نیز  میشود.

ارزیابی منفی

در زمان مذاکره ( یا صحبت معمولی ) اگر بینی لمس شود یا خارانده شود ، این “حالت ارزیابی منفی” است. اگر فردی این کار را انجام دهد ، به این معنا است که از چیزی که شنیده خوشحال نیست. برای مثال اگر به فردی بگویید که قیمت محصول مدنظر شما 1.5% افزایش یافته است و دقیقا در آن لحظه این حالت را ببینید ، نشان می‌دهد که از این قیمت اصلا راضی نیست. هرچه بیشتر در مورد قیمت صحبت کنید، حتما تان کمتر کمتر خواهد شد. در عوض باید در خصوص ارزش به دست آمده صحبت نمایید. اگر این حالت را دیدید حتما سریع مسیر کلام خود را تغییر دهید.

زبان بدن در و ندگی حرفه‌ای


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ زبان ,نده ,ندگی ,مشاوره ,قیمت ,مقاله ,حالت‌های زبان ,برای مثال ,باید بتوانید ,مذاکره ,ندگی حرفه‌ای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

candlelight پارس موزیک بزرگترین مرجع موسیقی ایران ترانک - دانلود آهنگ جدید و آلبوم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان طراحی سایت فروش ویژه کاشی البرز داستانـَک | بزرگترین مرجع داستان های کوتاه و بلند گروه آموزشی ارس - مرجع ضمن خدمت فرهنگیان