یک روش یا روش توسط یک نده یا تیم برای ایجاد درآمد و کمک به موثرتر استفاده می شود. این تکنیک به طور کلی یک اندازه مناسب نیست و اغلب از طریق آزمایش و خطا بر اساس تجارب گذشته تصحیح می شود.

اصطلاحات "فرایند " و "روش " گاهی به اشتباه به عنوان مترادف استفاده می شود.

فرایند تمام مراحل را برای به دست آوردن مشتری از یک چشم انداز تازه و بی قید و شرط می گیرد. همه چیز در مورد فرصت ها، معاملات و نرخ های برنده است.

یک روش یا روش می تواند به تقریبا هر فرایند اعمال شود، اما اغلب تنها بخش هایی از آن فرآیند را پوشش می دهد. در عوض فقط مشخص کردن اقداماتی که باید انجام شود، همه چیز در مورد مهارت ها، تمرکز و ارتباطات است.

 

شما می توانید آن را مانند این: فرآیند شما می شود از A به Z، تکنیک فلسفه است که شما درخواست برای افزایش روند خود را.

 

تکنیک های زیادی وجود دارد که سریع تر به می رسند و به طور موثرتری به می رسند، توسط مشاوران باور نکردنی هوشمند و گوروهای با تجربه بازاری. شما لزوما نیاز به انتخاب ندارید: آزمایش برخی از آنها و یا حتی اعمال روش های متعدد به بخش های مختلف از روند خود را.

 

 آیا می خواهید بدانید که چگونه تلاش های خود را بهینه سازی کنید و به بهتر برسید؟ کتاب ما را دانلود کنید

کدام روش باید استفاده شود؟

1. اسپین

روش تکنیک های اسپین در مورد درخواست سوالات درست است. سوالات اشتباه می تواند روند کل خود را کاهش دهد و یا حتی باعث توقف آن شود. با SPIN، شما اجازه دهید که ار صحبت کردن را انجام دهد.

 

SPIN مخفف 4 نوع سؤال است که به منظور جلب علاقه یک چشم انداز و فشار دادن او به نزدیک تر می شود: وضعیت، مشکل، ناشی از، و نیاز به پرداخت.ندگی 

1. سوالات وضعیت، پایه و اساس یک چرخه را تشکیل می دهند. هدف این است که چشم انداز و وضعیت آنها را درک کنید و بررسی کنید که آیا ارائه شما می تواند نیازهای شما را تامین کند یا نه. این اطلاعات نقش مهمی در بقیه چرخه شما دارد. هر چه شما بیشتر در مورد تعیین سؤالهایی که باید بپرسید تعیین میکنید، اطلاعات مفیدتر از آن هستند.

بنابراین نمی پرسید "چه کسی مسئول شما در دفتر شما است؟" در عوض، بپرسید: "تصمیم گیری شما برای جدید چیست؟" برای شناسایی یک تصمیم گیرنده.

مثال ساده دیگر:

"چگونه شما در حال حاضر چاپ کسب و کار خود را سازماندهی؟"

2. سوالات PROBLEM کمک می کند تا چشم انداز خود را از یک مشکل که باید حل شود و مشکلات که اغلب نادیده گرفته شده آگاه آگاه آگاه آگاه. این نقاط نقص برای تسریع یک معامله استفاده می شود.

"بزرگترین مشکل در مدیریت تمام چاپ دفتر شما چیست؟"

 

3. مسائل مربوط به تاثیر گذاری بر تاثیر منفی مسائل تأکید دارد و فوریت را برجسته می کند.

 

"اگر شما یک راه حل چاپ جدید را به زودی اجرا نکنید، چگونه این کار شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟"

4. هنگامی که یک چشم انداز متوجه می شود که چگونه وضعیت ممکن است خراب شود، سوالات NEED-PAYOFF به آنها کمک می کنند تا ارزش یک راه حل واقعی را درک کنند. راز موفقیت این است که به ار کمک کند تا مزایای خود را مشخص کند. این سوالات را درست دریافت کنید، و یک چشم انداز به شما خواهد گفت چگونه محصول شما به آنها کمک می کند.

 

"اگر مقدار زمان صرف چاپ را کاهش دهید، چگونه این کار را بر روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟"

این 4 سؤال به شما در پیدا کردن آنچه که ار شما نیاز دارد و بهترین راه برای کمک به او است. اگر از SPIN به عنوان یک تاکتیک استفاده می کنید، سوالاتی که در این مورد مطرح می شوند، به پاسخ های درست می رسند.

 

2. SNAP

پیش از اینکه مشتریان مدرن تصمیم به بگیرند، با اطلاعاتی مواجه می شوند که آنها را مجبور به راه حل های X یا Y می کنند. به این ترتیب توجه اران را سخت می گیرند، زیرا آنها از ندگان و تاکتیک های خود مراقب هستند. SNAP تمرکز بر شیوه تصمیم گیری مشتریان است: آنها را به طور مثبت نفوذ می کنند، بنابراین در نهایت احساس می کنند تصمیم خود را گرفته اند.

 

مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند با شما کار کنند، تصمیم می گیرند:

 

روش های تکنیک ها اول تصمیم گیری - اجازه دسترسی: درک اینکه مشتریان با وقفه و حواس پرتی بمباران می شوند و ممکن است از ندگان به عنوان اتلاف وقت صرف نظر کنند. برای به دست آوردن دسترسی به زمان خود، اطلاعات مرتبط را در هر نقطه تماس - از طریق تلفن، ایمیل و غیره

 

مثالها: به جای استفاده از buzzwords در ارتباطات خود، از اصطلاحات ضعیف تر صادقانه استفاده کنید:

 

بد: "به عنوان یک شرکت تحقیقاتی صنعت، ما تکنولوژی چاپ جهانی را ارائه می دهیم."

خوب: "ما برای کمک به پول شما با چاپ کارآمد اختصاص داده ایم."

 

علاوه بر این، از ارسال ایمیل های پیگیری عمومی "فقط با چک کردن" جلوگیری کنید، به جای ارسال یک ایمیل با منابع مفید برای آموزش و تأثیر آن، مانند یک توصیف مشتری با نتایج ملموس. برای احترام به مدت زمان محدود چشم انداز، فقط از 5 دقیقه مینی جلسات دعوت کنید. زمان کمتری برای درخواست، بیشتر احتمال دارد که آنها بخواهند چت کنند.

 

تصمیم دوم - شروع تغییر: هنگامی که مشتریان می خواهند با شما صحبت کنند، ندگان باید ارزش پیشنهاد شما را به استخوان نشان دهند. ROI چیست؟ چقدر زمان برای راه اندازی راه حل شما هزینه است؟

 

مثالها: افراد دیوانه و شلوغ همواره درهم و برهم هستند


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ تصمیم ,استفاده ,سوالات ,انداز ,تکنیک ,زمان ,تکنیک ,آگاه آگاه ,روند ,فرایند ,تصمیم گیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معماری www nbpars.ir 09128380245 بهترین سایت سایت وردپرسی لیمو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. معرفی کالا فروشگاهی آپشن خودرو | گندم کار دیار همت و صمیمیت ( روستای خشک ) pornshop