تعیین ارزش وب‌ سایت

تعیین ارزش وب‌ سایت و یا تعیین ارزش برندهای آنلاین یکی از زیرمجموعه‌های ارزشگذاری برند است. زیرا  که در ادامه به بیان علت و چگونگی تعیین ارزش وب‌ سایت خواهیم پرداخت.

بسیاری از برندها علاوه برداشتن یک دفتر و گاه در یک یا چند نقطه جغرافیایی، دارای گاه آنلاین نیز هستند. گاه برخی کسب‌وکارها ، صرفا در فضای مجازی هستند مانند آمازون ، دیجی کالا . این‌گونه کسب‌وکارها عملا تماس مستقیم و رودررو با مشتری ندارند .

به این صورت بسیاری از هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و سرعت دسترسی بالا می‌رود. اما همان‌طور که یک رویکرد یا تکنولوژی جدید به عرصه کسب‌وکار وارد می‌شود ، مسائلی جدید را نیز با خود به همراه دارد. یک سوال کلیدی :  ارزش برند آنلاین ( ارزش کسب‌وکار آنلاین ) چقدر است ؟

  • بر اساس روش‌های سنتی ، ارزش‌گذاری دارایی‌های ملموس تنها روش تعیین ارزش برند است . بنابراین ارزش وب سایت ،  صفر محاسبه می‌شود.
  • بر اساس روش‌های جدید، مانند استاندارد اینتربرند آمریکا ،  ارزش‌گذاری دارایی ملموس و ناملموس باید هم‌زمان اتفاق بیافتد.

 

چرا تعیین ارزش وب‌ سایت  ؟

همان‌طور که یک برند یا مغازه در دنیای واقعی در حال و است ، یک کسب‌وکار آنلاین نیز می‌تواند به اندازه‌ای جذاب باشد که سرمایه‌گذارانی حاضر باشند بخشی و یا تمام سهام آن را اری نمایند. اما  ا رزش این وب سایت چه میزان است ؟

اینجاست که ارزش‌گذاری وب سایت ، حائز اهمیت می‌شود. در مسیر تعیین ارزش یک برند  ” ارزش درآمدهای آتی ” در چند سال آینده بسیار مهم خواهد بود. از سوی دیگر ، با تغییرات سریع دنیای وب ، پیش‌بینی وضعیت درآمد وب سایت برای چند سال آینده باید به یک منطق مشخص ، نزدیک باشد . در نتیجه ریسک‌های احتمالی و نرخ تورم  نیز در نظر می‌گیریم.

تعیین ارزش وب‌ سایت


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ ارزش ,سایت ,تعیین ,آنلاین ,مشاوره ,برند ,تعیین ارزش ,اساس روش‌های ,برند آنلاین ,کسب‌وکار آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه اندیشه ورزی جوان پویا فروشگاه پارسیان شیراز چت |کاکو چت |فارس چت | چت روم دانلود آهنگ جدید ترنجان | فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی مد و زیبایی این روزها derrickgwlwkdak1 Teren