بارزترین ویژگی کلمن مسافرتی ، قابلیت تاشو بودن آن است که به شما این امکان را می دهد تا در زمانی که به محصول نیاز ندارید ، آن را جمع کنید و در فضایی اندک قرار دهید . در زمان استفاده کافیست درب کلمن را باز کنید و دیواره های آن را به سمت بالا بکشید ، خواهید دید ، کلمن همانند یک برج چند طبقه بزرگ به سمت بالا خواهد آمد . دهانه محصول به دلیل سهولت در پر کردن مخزن ، بزرگ است ، به همین دلیل می توانید در زمانی کوتاه محفظه داخلی را پر کنید .

 

قیمت:30000 تومان

 

ویژگی های کلمن تاشو:
حمل فـوق العاده آسـان

– مناسب گردش و سفر
– قابلیـت جمع شدن
– عدم اشغال فـضا
– مقاوم و مستحکم
– ظرفیت 5.5 لیـتری

 

این بار کلمنی متفاوت عرضه شده است که نگرانی شما را از بابت اشغال فضای زیاد برطرف می کند. بنابراین به هیچ وجه کلمن تاشو مسافرتی را از دست ندهید.جنس این کلمن از مواد درجه یک میباشد و از وزنی کم برخوردار است.بهترین همراه شما در سفرها و پیک نیک هاست تا بدون گرفتن فضای اضافی همواره از داشتن آب با خود لذت ببرید. این کلمن علی رغم کوچک بودنش دارای ظرفیت ۵٫۵ لیتری می باشد و هر زمان که به آن نیازی نیست می توانید آن را تا کرده و برای مصرف بعدی استفاده نمایید.

 


گاه اینترنتی پیشتاز | پیشتاز کالا کلمن ,تاشو ,مسافرتی ,تاشو مسافرتی ,کلمن تاشو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تجربه ترک اعتیاد به تریاک و پاک بودن بررسی محصولات ماسک صورت و ماسک مو هر چی بخوای هست درمانکده panapc Annanra7 CaNt شماره خاله