میز و صندلی تاشو همسفر به همراه گارانتی.همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار نفر در نظر گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما مناسب باشد. شما می‌توانید از این مجموعه در تراس یا حیاط منازل خود نیز استفاده کنید و یک دورهمی ساده با دوستان یا خانواده‌تان داشته باشید.

 

میز و صندلی تاشو همسفر

جنس این مجموعه میز و صندلی تاشو مسافرتی چتر دار از آلومینیوم میباشد. استفاده از این فلز باعث می‌شود محصول دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد. همچنین استفاده از آلومینیوم باعث وزن سبک آن می‌شود که حمل راحت‌ترش را برای شما به همراه خواهد داشت.

قیمت با گارانتی :190000 عزار تومان

 

 میز و صندلی همسفر تاشو

در قسمت میانی میز، یک منفذ وجود دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به همراه محصول عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود.

 

قیمت میز و صندلی تاشو همسفر

 

این محصول به‌صورت تاشو تولید شده است؛ به همین دلیل می‌توانید به‌سادگی درزمانی که نیاز ندارید، آن را تا کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی باعث می‌شود بتوانید به‌خوبی محصول را با خودرو حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در مکان دلخواهتان نگهداری کنید.

 

برای محکم نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است. این ضامن‌ها در زمان بازشدن صندلی، لولاها را محکم نگه‌ می‌دارند و کمک می‌کنند تا با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.

 

قسمت رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک «ABS» و «پلی‌پروپیلن» تولید شده‌ است. این مواد ساختاری محکم و بادوام داشته و استحکام بیشتر محصول را در پی‌دارند. قسمت صندلی‌ها دارای ساختاری فرورفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در زمان نشستن منجر شود.


گاه اینترنتی پیشتاز | پیشتاز کالا محصول ,قسمت ,صندلی ,داشته ,تاشو ,محکم ,صندلی تاشو ,باعث می‌شود ,تاشو همسفر ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه ایوان سبز دانلود کده شرکت آتشکار المنت فیلم تل هر کتاب، فرصت یک زندگی تازه ترجمه تخصصی و ترجمه مقاله پارس68 هر چی که بخوای