از آنجایی که بسته بندی کردن وسایل به هنگام اسباب کشی در تهران یا حمل اثاثیه از تهران به شهر دیگر می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، انجام این کار می تواند بسیار سخت و زمان بر به نظر برسد ، اما آشنایی با نحوه بسته بندی لوازم منزل و بخصوص بسته بندی کردن وسایل آشپرخانه می تواند کمک بسیار بزرگی باشد.

وسایل آشپرخانه به دلیل زیاد بودن و حساس بودن و به دلیل اینکه شکستنی هستند باید در نحوه بسته بندی کردن آنها بسیار حوصله به خرج بدهید تا در حین اثاث کشی این وسایل مشکلی برایشان ایجاد نشوند.

ما در شرکت آتی بار تصمیم گرفته ایم نکاتی را خدمت شما توضیح بدهیم تا همانند یک حرفه ای بتوانید وسایل آشپرخانه خود را بسته بندی کنید.

 

1- ساده و مرتب سازی لوازم

 

 

بسته بندی لوازم آشپزخانه را طبق استفاده ای که می کنید، انجام دهید.

لوازمی که روزمره استفاده می شوند:

این لوازم را به علت استفاده مدامی که دارید، کنار بگذارید و در مرحله آخر اسباب کشی بسته بندی کنید.

این لوازم عبارتند از: ظروف غذا، قابلمه های پخت‌ و پز، قاشق، کارد و چنگال. این لوازم را در کارتن های مخصوصی بسته بندی کرده و روی بسته کلمه لوازم ضروری را بنویسید.

لوازمی که گاهی اوقات استفاده می شوند:

این لوازم را ابتدا بسته بندی کنید.

لوازمی که اصلاً استفاده نمی شوند:

این لوازم را کنار بگذارید. لوازمی که مصرف نمی کنید را بسته بندی و اسباب کشی نکنید. این لوازم را دور بریزید یا در اختیار کسی که از آن استفاده می کند قرار دهید.

 

2- تهیه لوازم مورد نیاز بسته بندی

 

 

 

قبل از اقدام به بسته بندی لوازم آشپزخانه، لوازم مورد نیاز بسته بندی را تهیه کنید.

1. جعبه های پلاستیکی چوبی و مقوایی

2. چسب پهن و ماژیک

3. کارتن های مخصوص وسایل

4. قیچی، پلاستیک های حباب دار و رومه باطله

5. استرج رپ اسباب کشی

3- بسته بندی کردن ظروف

 

 

شروع به بسته بندی کردن ظروف آشپرخانه کنید و هر یک از ظرف ها را با نایلون های حبابدار کاملا بسته بندی کنید ، استفاده از کاغذ برای بسته بندی کردن این موارد نمی تواند سلامت ظروف آشپرخانه شما را تضمین کند و برای همین کار باید از نایلون های حبابدار استفاده کنید ، نایلون ها را می تواند با قیچی به اندازه سایز ظروف بریده و در لا به لای این وسایل قرار دهید با این کار به ساییدگی و ایجاد خط و خش بر روی ظروف و از شکستن آنها جلوگیری می کنید ، وسایل را در کارتن ها چیده و درب آنها را با چسپ ببندید.

 

4- بسته بندی کردن ظروف ادویه جات

 

 

بعضی از وسایل همانند ظروف ادویه جات که بسیار حساس و شکننده هستند که برای بسته بندی کردن آنها باید بسیار توجه کنید ، برای جمع کردن این وسایل نیاز نیست محتویات داخل آنرا خالی کنید و با محکم کردن درب آنها می توانید این ظروف را بسته بندی کنید در بالا به نحوه بسته بندی کردن ظرف ها پرداخته این وسایل را نیز می توانید به همین روش بسته بندی کرده و از شکستن آنها جلوگیری کنید ، بهتر است که کارتن ها را با نخ هایی ببندید این کار ضمانت نشکستن وسایل را ده برابر می کند.

 

5- بسته بندی مواد غذایی داخل یخچال

 

 

بسته بندی کردن وسایل داخل یخچال همیشه یک کار بسیار سخت است که ذهن خانم های خانه دار را به خود مشغول می کند ، نگران این موضوع نباشید این کار را به روز اسباب کشی موکول کنید و نگران هیچ چیزی نباشید در آن روز می توانید از کارتن های حمل مواد غذایی و یخ زده استفاده کنید و یا می توانید از یک یا چند لگن پلاستیکی استفاده کنید ، قبل از هر کاری وسایل را دسته بندی کنید مثلا سبزی های یخ زده را در یک نایلون بزرگ بسته بندی کرده و درب آنرا ببندید ، هر نوع از وسایل داخل یخچال را بسته به نوع آنها در یک نایلون بسته بندی کرده و در داخل کارتن های مخصوص حمل مواد یخ زده بسته بندی کنید.

اگر کارتن مخصوص این کار را ندارید می توانید در یک لگن بزرگ کل وسایل را چیده و روی آن را با مقداری ضربه گیر بپیچید و روی آنرا با چسپ محکم کنید.

 

6- بسته بندی کردن یخچال ، لباسشویی ، ظروف شویی و مایکروفر

 

 

برای بسته بندی کردن این وسایل بهتر است که از پرسنل باربری بخواهید تا خودشان کار بسته بندی کردن این وسایل را انجام بدهند چون شاید لازم باشد درب های یخچال ساید بای ساید باز شوند و این کار نیاز به تخصص و دانش خود را دارد از این رو تیم شرکت آتی بار افرادی را برای اسباب کشی شما اعزام می کنند که تخصص باز و بسته کردن یخچال ساید بای ساید ، باز کردن و نصب لباسشویی ، ظرف شویی و … را دارند ، اما اگر خودتان می خواهید این کار را انجام دهید بهتر است که ابتدا شیرهای آب ورودی به ظرف شویی یا لباسشویی را بازکرده و بعد آنها را با ضربه گیر هایی که قبلا تهیه کرده اید بسته بندی کنید ، بهترین موقه برای بازکردن وسایل آشپرخانه یک روز قبل از اسباب کشی است.

موسسه حمل و نقل و باربری آتی بار به عنوان بهترین موسسه اسباب کشی در استان تهران با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل ونقل و بسته بندی کردن ظروف آشپزخانه و جابجایی اثاثیه منزل آماده اند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

 

 


اتوبار تهران آتی بار بسته ,بندی ,وسایل ,لوازم ,ظروف ,استفاده ,بسته بندی ,بندی کردن ,بندی کنید ,وسایل آشپرخانه ,کردن ظروف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسک renequlfhbvc5 House محسنی بوک stevieq40p News دانلود آهنگ فروش دستگاه ماینر