معرفی گیاهان مناسب دکوراسیون داخلی - مبلمان اداری

امروزه اکثر ما زمان زیادی را در محیط کار و در بین وسایل خشک و بی روح اداری میگذرانیم.بطوری که پس از مدتی روجمان از این یکنواختی خسته میشود.اما راه چاره ای برای این موضوع وجود دارد.پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی،استفاده از گل و گیاه در محیط کاری شماست.زیرا بر اساس نظر کارشناسان وجود موجودات زنده مانند گل و گیاه که علاوه بر زنده بودن ،لطافت نیز دارند ،تاثیر بسزایی در خلاقیت و افزایش بهره وری کاری دارد.

اما با توجه به محدودیت هایی که در محیط کار با آنها مواجه هستیم ،مانند کمبود نور ،رطوبت ،تردد بیش از حد از کنار گیاه و … باید با شناخت انواع گیاه را برای استفاده در محیط کار خود انتخاب نماییم.در این مقاله قصد معرفی گیاهانی را داریم که میتوانید از آنان در محیط کار خود استفاده نمایید.

  • بامبو

بامبو را با اسم گیاه شانس میشناسند.گیاهی کم توقع و زیبا که به راحتی میتوان از ان در فضای کاری استفاده نمود.در فرهنگ فارسی به بامبو نی خیزران نیز میگویند.

  • پوتوس

از دیگر گیاهان کم توقع که در هر محلی میتوان از آن استفاده نمود ،گیاه پوتوس است.این گیاه با هر میزان از نور قابلیت زنده بودن را دارد و دمای خاصی برای آن وجود ندارد.از پوتوس میتوان بصورت کاشت در خاک و یا در آب استفاده نمود.

  • گیاهان هوازی

استفاده از این نوع از گیاهان به تازگی رواج پیدا کرده است.این نوع از گیاهان نیازی به آب و یا خاک ندارند و نیازشان به آب بسیار بسیار اندک است بطوریکه در ماه چند قطره برایشان کفایت میکند.استفاده از این گیاه در تراریوم مفید است و همچنین میتوان آن را از دیوارها و یا سقف بشکل معلق آویزان نمود.

  • تراریوم

تراریوم به یک فضای بسته مانند تنگ که در آن انواع گیاهان استفاده شده اند میگویند.برای انتخاب گیاهان در یک تراریوم توجه به این نکته که انواع گیاهان مورد استفاده در آن باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند بطوریکه آبیاری و یا نیاز به نور آن ها با یکدیگر هماهنگ باشد.

  • ویراریوم

ویراریوم همان تراریوم است اما با یک تفاوت مهم و آن وجود موجودات زنده در آن است.بعنوان مثال میتوان داخل یک تراریوم را بشکلی تزئین نمود که از گونه های مختلف مانند ماهی از آن استفاده نمود.این ایستم کوچک علاوه بر حس سر زنده بودنی که به شما میدهد ،به تنهایی میتواند نیازهای خود را براورده نماید.بشکلی که گیاهان اکسیژن ماهی ها را فراهم و گیاهان نیز از مانده غذای ماهی ها بعنوان کود استفاده مینمایند.

  • بوسنای فی

بوسنای به درختچه های کوچک و مینیاتوری گفته میشود که انواع مختلفی دارند.یکی از انواع مناسب برای استفاده در محیط کار ،بنسای فی است.این بنسای کم توقع برای افردی که اطلاع زیادی از نگهداری گیاهان ندارند نیز مناسب است.

  • گندمی یا عنکبوتی

این گیاه نیز از جمله مواردی است که بسیار کم توقع است و رشد سریعی دارد.بنابراین میتوان از آن در محیط کاری استفاده نمود.

  • عشقه یا پاپیتال

گیاهی است همیشه سبز که نیاز به مراقبت کمی دارد.عشقه گیاه بسیار مناسبی برای تسویه هوا است بشکلی که ذرات معلق در هوا را گرفته و فرمالدهید را از بین میبرد.در صورتیکه تسویه هوای محل کار شما نامناسب است ،این یک انتخاب مناسب است.

مبلمان اداری 

دکوراسیون داخلی 

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی 

معرفی گیاهان مناسب دکوراسیون داخلی - مبلمان اداریمعرفی گیاهان مناسب دکوراسیون داخلی - مبلمان اداریمعرفی گیاهان مناسب دکوراسیون داخلی - مبلمان اداری


miracle استفاده ,گیاهان ,گیاه ,محیط ,نمود ,تراریوم ,استفاده نمود ,انواع گیاهان ,دکوراسیون داخلی  ,کاری استفاده ,برای استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Ads Site New کلاس تاریخ- دبیرستان مشکات هر چی که بخوای خرید و فروش نخ های اکریلیک شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330 ... متن نوشته و دلنوشته های لیلا