آشنايي با بازي بلک جک

به همان اندازه معروف به بيست و يک. قوانين ساده ، بازي هيجان انگيز است و فرصتي براي استراتژي بالا وجود دارد. در واقع ، براي يک بازيکن خبره که از لحاظ رياضي يک بازي عالي را انجام مي دهد و قادر به شمردن کارت است ، شانس براي پيروزي آن بازيکن به نفع او است.

اما حتي براي يک شرکت کننده گاه به گاه که يک بازي منطقي خوب انجام مي دهد ، احتمال کازينو کمتر است ، و Blackjack را به يکي از جذاب ترين بازي هاي کازينو براي بازيکن تبديل کرده است.

در حالي که محبوبيت بلک جک از جنگ جهاني اول ناشي مي شود ، ريشه آن به دهه 1760 در فرانسه برمي گردد ، جايي که Vingt-et-Un (فرانسوي 21) ناميده مي شود. امروز ، بلک جک يک بازي با ورق است که مي تواند در هر کازينوي آمريکا پيدا شود. به عنوان يک بازي خانگي محبوب ، اين بازي با قوانين کمي متفاوت انجام مي شود.

در نسخه کازينو ، خانه نده است ("يک بانک دائمي"). در بازي کازينو ، نده ايستاده است و بازيکنان نشسته اند. نده وظيفه اجراي تمام جنبه هاي بازي را دارد ، از بهم زدن و معامله کارت ها تا رسيدگي به تمام شرط ها. در بازي خانگي ، همه بازيکنان اين فرصت را دارند که نمايندگي (يک "بانک در حال تغيير") باشند.

بسته
از بسته 52 کارته استاندارد استفاده مي شود ، اما در بيشتر کازينوها چندين کارت با هم ترکيب مي شوند. بازي شش عرشه (312 کارت) محبوب ترين بازي است.

علاوه بر اين ، نده از يک کارت پلاستيکي خالي استفاده مي کند ، که هرگز مورد استفاده قرار نمي گيرد ، اما به سمت پايين بسته قرار داده مي شود تا مشخص شود چه زماني زمان تغيير کارتها فرا مي رسد.

هنگامي که از چهار يا چند عرشه استفاده مي شود ، از طريق کفش (جعبه اي که به نده امکان مي دهد کارت ها را يک به يک ، رو به پايين و بدون اينکه يک يا چند بسته را در دست داشته باشد) برداريد ، خريداري مي شود.

هدف بازي
هر يک از شرکت کنندگان بدون گرفتن بيش از 21 ، با بدست آوردن شماري در حد امکان نزديک به 21 ، سعي در شکست دادن نده دارد.

ارزش کارت / امتياز
اين که هر ace 1 يا 11 باشد ، به هر بازيکن اختصاص دارد. کارت هاي صورت 10 عدد هستند و هر کارت ديگر ارزش پيپ آن است.

شرط بندي
قبل از شروع معامله ، هر بازيکن شرط مي بندد ، در تراشه ها ، مقابل آنها در منطقه تعيين شده قرار مي گيرد. حداقل و حداکثر محدوديت ها در شرط بندي تعيين مي شود و محدوديت هاي کلي از 2 تا 500 دلار است.

SHUFFLE و برش
نده قسمت هايي از بسته را کاملاً مرتب مي کند تا زماني که همه کارت ها مخلوط و ترکيب شوند. نده يکي از بازيکنان را براي برش تعيين مي کند و کارت درج پلاستيکي قرار داده مي شود تا از 60 تا 75 کارت آخر استفاده نشود. (عدم برخورد با ته کارتها ، عملکرد موثر شمارنده هاي کارت حرفه اي را دشوارتر مي کند.)

معامله
هنگامي که همه بازيکنان شرط بندي خود را انجام مي دهند ، نده در جهت چرخش عقربه هاي ساعت به هر بازيکن يک ورق مي دهد و سپس يک کارت به سمت خودشان مي رود.

سپس دور ديگري از کارتها به صورت مستقيم به هر بازيکن داده مي شود ، اما نده کارت دوم را رو به پايين مي گيرد. بنابراين ، هر بازيکن به جز نده ، دو کارت رو به بالا دريافت مي کند و نده يک کارت رو به بالا و يک کارت رو به پايين دريافت مي کند.

(در بعضي از بازي ها که فقط با يک عرشه انجام مي شود ، کارت بازيکنان رو به رو مي شود و آنها را نگه مي دارند. امروز ، اما تقريباً تمام بازي هاي Blackjack کارت بازيکنان را نشان مي دهد که به صورت رو به رو است به شرطي که هيچ بازيکني لمس نکند. هر کارت.)

منبع : tebsonaticlinic

 


دانلود رایگان کارت ,بازي ,نده ,بازيکن ,بازيکنان ,استفاده ,کارت بازيکنان ,قرار داده ,بازي خانگي ,ترين بازي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

با‌مد‌ا‌د‌ فلزیاب نقطه زن 09362131009 شیراز طرح|طراحی سایت|طراحی چت روم|shztarh|طراحی شیراز Del Tange Donya (شعر اهنگ زیبا - دل نوشته) infinity تخفیف ویژه فقط برای امروز دانلود آهنگ جدید رأی